Huisdier(en) laten deelnemen aan je trouwdag…

Steeds meer bruidsparen laten hun huisdier onderdeel uitmaken van hun huwelijksdag. Volgens mij moet je zelf huisdieren hebben om dat te begrijpen. Zelf heb ik geen hond of kat, dus begrijp ik het iets minder. Misschien dat er mensen zijn die mijn blog lezen en het wel een leuk idee vinden.

Ik moet toegeven dat het wel voor schattige foto’s zorgt wanneer je een huisdier in je bruidsreportage betrekt.

Je kunt je huisdier niet alleen betrekken bij het maken van de foto’s een ander plan is om je huisdier de trouwringen te laten dragen tijdens de ceremonie.

Geef een reactie

