Huwelijksvoorbereidingen… “Get organized!”

Dit is een blog voor DIY (do it yourself) brides-to-be. Dit zijn vaak ook meiden die alles zoveel mogelijk zelf in de hand willen houden. Ook wel de ‘controlfreaks’ genoemd. Ik kan me voorstellen dat je jullie trouwdag tot in de puntjes wilt regelen, maar ik kan me ook zo voorstellen dat je wilt ontspannen door bepaalde dingen aan anderen (bijvoorbeeld de ceremoniemeester en/of familie) wilt overlaten.

Een van de dingen die je aan anderen zou kunnen overlaten is het decoreren van je bruiloft. De decoratie van de trouwzaal, feestzaal of het diner wil je perfect hebben. Wanneer je de huwelijksdecoratie door anderen laat doen, wil je dit met een gerust hart aan ze over kunnen dragen. Het komt allemaal neer op goed organiseren. Je kunt ervoor kiezen om het op deze manier aan ze mee te geven…

Bron: via Pinterest

Maar ik zou toch voor deze handige en overzichtelijke manier gaan…

Bron: via Pinterest

Bij de laatste manier plak je foto’s van hoe jullie de decoratie willen hebben op de opbergdozen. Zo kunnen de familie en/of vrienden die voor jullie decoreren niet zo heel veel meer fout doen aan de decoratie. Bovendien heb je als controlfreak meer rust voor je trouwdag. Ik vind het in ieder geval een top idee!

Geef een reactie

