Musthave: Portret van jouw trouwjurk

Bijna niets is romantischer dan de aanblik van een trouwjurk aan een hanger voor het raam in het zonlicht.

Bron: CWR Photography

Ik wil zo’n foto van mijn toekomstige bruidsjurk! Het lijkt me een geweldige herinnering.

Bronnen: Links: Mon et Mine; Rechts: via Pinterest

Maar eerst ga ik me nog even verlekkeren aan de mooie trouwjurk portretten van anderen. Heerlijk!

Bron: Boven: Mon et Mine; Onder: {a}strid photography

Bron: Elisa B. Photography

Bron: Blue Silver Photo

Geef een reactie

