Mooi bruidsaccessoire: Een sluier uit de jaren twintig

De vintage ‘cap’ sluier zal ook in 2012 een trend zijn. De sluier uit de jaren twintig maakt een trouwjurk nog romantischer. (Voor zover dat nog kan).

Bronnen: Boven: Johanna Johnson; Linksonder: Lisa Gowing; Rechtsonder: BHLDN

In de zomer van 2011 koos zowel Lily Allen als Kate Moss de vintage sluier. Hierdoor was een trend  gezet.

Bron: via Love my dress

De trend laat zien dat bruidssluiers zich steeds verder naar het voorhoofd verplaatsen en ze worden steeds strakker om het hoofd geplaatst.

Bron: via Twigs and Honey

Ook de ‘piraat’ sluier zie je steeds meer, vooral in combinatie met outdoor- en strandtrouwfeesten.

Bronnen: Links via Pinterest; Rechts via Pretty Chic Blog

Ik hou van de vintage stijl sluiers. Toch ben ik er nog niet echt over uit of ik een sluier persoon ben, maar de jaren twintig sluiers ademen romantiek. Ik kan me echter ook voorstellen dat deze sluiers voor veel bride-to-be’s te eigenzinnig zijn. Check dan een van mijn eerdere blogs over de birdcage sluier. Misschien dat dit meer bij je past?

Bronnen: Links: via Snippet and Ink; Rechts: CR Boggs Designs op Etsy

1 reactie
  1. claire zei:

    Mooie sluiers. Waar kan ik deze kopen in Nederland?

Geef een reactie

